اینم از کیک زبرای من🥰😋🍰

دستورشو واستون میزارم اینجا👇🏻
.
.
تخم مرغ ۴عدد
شکر۱لیوان
آرد ۲لیوان و۲قاشق غذا خوری
وانیل ۱قاشق چایخوری
۳/۴لیوان آب گرم
۲/۳لیوان روغن
بکینگ پودر ۲قاشق چ
پودرکاکائو ۲قاشق غذاخوری
_____________
سفیده تخم مرغ رو به همراه نصف لیوان شکر هم میزنیم تاسفید وکش دار بشه زرده تخم مرغ وبهم همراه نصف دیگر لیوان شکر و وانیل هم میزنیم تاکرم رنگ بشه آب و روغن رااضافه میکنیم باهمزن هم میزنیم آرد و بکینگ پودر را دوبار الک میکنیم وبه مواد اضافه میکنیم و با لیسک هم میزنیم بعدمخلوط سفیده کش دار شده راهم به مواد اضافه میکنیم و با لیسک هم میزنیم در اخر مواد را به دوقسمت مساوی تقسیم میکنیم و به یک کاسه دوقاشق پودر کاکائو الکی شدع و به دیگیری دوقاشق ارد الک شده اضافه میکنیم و هم میزنیم و به مدت۴۰دقیقه در دمای۱۸۰درجه داخل فر میزاریم😊☺️نوش جان❤️❤️
.
.
شیرخشک فرزندپروری دورهمی زایمان سزارین پستونک

تصویر
۴ پاسخ

عالیه

به به عالیه😍

به به نوش جونتون چه پفی کرده معلومه خوشمزه هم شده 😍

به به چه عااالی
دستور منم همینه ولی شیر میزنم با آب مزه اش خوب میشه؟

سوال های مرتبط

مامان حامی کوچولو💙💚 مامان حامی کوچولو💙💚 ۳ سالگی
سلام سلام من بعد کلی زمان اومدم
با دستور مقوی و خوشمزه برای کوچولو ها حتی خودمون همراه چای
من همیشه اماده میگرفتم از فروشگاه
ولی حالا خودم دست ب کار شدم

مواد لازم
پودر دارچین نصف ق.چ
پودر هل خیلی کم
اگه پودر هل نداشتین دوتا دونه هلو برش بزنید داخلشو بریزین

جو دوسر پرک نصف لیوان
مغزیجات :
بادام هندی
بادام درختی
پسته
گردو
کنجد
(مغز تخمه ) من نداشتم نریختم
شیره ۳ ق.غ
عسل۳ ق.غ
کره بادام زمینی ۲ ق.غ

✅نکته: اگه هیچ کدوم نداشتی شیره و عسل میتونی شکر بریزی

اماده سازی:
مغزیجات با چاقو برش میدیم زیر دندون احساس بشه خیلی ریز و پودر نه ، به جز تخمه.
✅جو دوسر پرک و خوب تفت میدیم تغییر رنگ بده از ظرف بر میداریم

✅کنجد تفت میدیم تغییر رنگ بده برش میداریم
✅مغزیجات تفت میدیم کنجد و جو اضافه میکنیم خوب هم میزنیم کره بادام زمینی و شیره و عسل اضافه میکنیم هم میزنیم تا مواد خوب باهم مخلوط بشه
پودر دارچین و پودر هل اضافه میکنیم
❌ شعله گاز باید کم باشه تا مواد نسوزه ❌
سری میریزیم داخل کیسه فریزر
با گوشت کوب میکوبیم تا صاف یه دست بشه مواد میذاریم داخل یخچال ۵ دقیقه خنک بشه درش میارین با چاقو روش برش میزنید ب اندازه دلخواه دوباره میذارید داخل یخچال تا کاملا خنک بشه
بعد جدا میکنید میذارید داخل ظرف در دار تو یخچال نگهداری میکنید
مزش فوقالعادس از بیرونی ها هم بهتر میشه
نوش جانتون
مامان پسرکم ودخترکم❤️ مامان پسرکم ودخترکم❤️ ۵ ماهگی
‍ #تغذیه_کمکی

♨️سوپ خوشمزه و مقوی برای کودکان♨️

(بالای هشت ماه)

🔰🍊مواد لازم:

♦️ران مرغ 2 عدد متوسط
♦️پیازچه تازه ی خرد شده 250 گرم
♦️هویج نگینی خرد شده یک فنجان
♦️پیاز خرد شده 1 عدد متوسط
♦️ماکارونی شکل دار 200 گرم
نمک و آبلیمو به میزان لازم(بالای یک سال)
♦️گوجه فرنگی خرد شده 2 عدد متوسط

🔰🔰طرز تهیه

💢ابتدا ران مرغ را با پیازو هویج به همراه یک لیوان آب درون قابلمه ریخته وبر روی حرارت قرار دهید.نمک را در همان ابتدا به مواد سوپ اضافه کنید پرا که خاصیت مرغ با نمک تثبیت می شود. بعد از اینکه مرغ و هویج نیم پز شدند پیازچه های خرد شده را به مواد سوپ بیافزایید .زمانی که همه ی مواد شما پخته و نرم شد ماکارونی را اضافه کرده و اجازه دهید تا مدت کوتاهی در مواد سوپ بپزد .بعد از آن گوجه فرنگی های خرد شده را به سوپ اضافه می کنیم و آبلیمو را هم زمان سرو به میزان دلخواه به مواد می افزاییم.
💢تنها نکته ای که در پخت این سوپ باید به آن دقت کنید زمان اضافه کردن ماکارونی است که بهترین زمان 10 دقیقه قبل از اینکه سوپ را از روی حرارت بردارید است.

👇
مامان 🍒حلما🍒 مامان 🍒حلما🍒 ۳ سالگی
مامانا من اومدم با یه دستوره خوشمزه و راحت دیگه
انشاءالله درس کنین و خوشتون بیاد گلیا😘😘

شیر ۲/۵لیوان
شکر ۱ لیوان
نشاسته ذرت ۳ ق غ
پودر نسکافه ۲ ق غ
بیسکوییت پتی بور
شکلات تخته ای
خامه صبحانه

ابتدا خامه ی صبحانه و به اندازه مساوی شکلات سکه ای یا تخته ای رو با چند قطره روغن روی بخار کتری میزاریم تا بنماری شه سپس شیر ، شکر ،نشاسته ذرت و پودر نسکافه رو باهم مخلوط میکنیم (قبل اینکه روی حرارت بزارین ترکیب و خوب هم بزنین تا نشاسته با شیر خوب مخلوط بشه )و سپس مواد رو روی حرارت میزاریم و مدام هم میزنیم تا به غلظت فرنی برسه
حالا توی ظرف مورد نظرمون اول یکم از مواد میریزیم و پخش میکنیم بعد یه لایه بیسکوییت میچینیم و باز مواد میریزیم و این کارو مرحله به مرحله انجام میدیم تا زمانی که موادمون تموم شه
لایه ی آخری که مواد و ریختیم ترکیب بنماری شده ی خامه و شکلاتمونو هم روش میریزیمو سطحشو صاف میکنیم
و تمام امیدوارم درس کنین و دوس داشته باشین😘