نوش جان عزیزم
من چند وقت پیش درست کردم
مزش دقیقن عین بیرونیا شد😍😋
دستورش تو تاپیکام هس
سری دوم که تو توستره انگار بیشتر پف کرده🤨
قالب داری
به به دلم رفت ب خدا
فردا درست کنم
عسل و زعفرون میزنی مزش از بیرونیا هم بهترمیشه
وای دلم خواست 😍
چه جالب منم الان درست کردم ولی مال من کاکائوییشه
به به عالي شده برا دفعه اول خوبه خدايي دفعه هاي بعد بهترم ميشه
به به عالی به نظر میاد نوش جونت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.