۸ پاسخ

نوش جان عزیزم
من چند وقت پیش درست کردم
مزش دقیقن عین بیرونیا شد😍😋
دستورش تو تاپیکام هس

تصویر

سری دوم که تو توستره انگار بیشتر پف کرده🤨

تصویر

قالب داری
به به دلم رفت ب خدا
فردا درست کنم

عسل و زعفرون میزنی مزش از بیرونیا هم بهترمیشه

تصویر

وای دلم خواست 😍

چه جالب منم الان درست کردم ولی مال من کاکائوییشه

به به عالي شده برا دفعه اول خوبه خدايي دفعه هاي بعد بهترم ميشه

به به عالی به نظر میاد نوش جونت

سوال های مرتبط

مامان آیلای من👧🏻🍓 مامان آیلای من👧🏻🍓 ۲ سالگی