دوستان سوهان برقی برای بچه چیز‌خوبیه؟

۷ پاسخ

من نخریدم

من دیروز گرفتم چون از ناخن گیر میترسم فکرکنم سوهان برقی راحت تره

من نگرفتم

من خریدم خیلی خوبه راحت ناخن بچه رو کوتاه میکنه به پوستم بخوره وایمیسته دیگه کار نمیکنه تا بازم بگیریش روی ناخن از ناخن گیر بهتره که میترسی زخم نشه و آخرشم زخم میشه چون پوست بچه حساسه

من هم سوهان برقی گرفتم هم ست مانیکور چون راستش تا کوچیکه میترسم با ناخنگیر ناخناشو بگیرم

نمیدونم والا شاید خوب باشه ولی میگن چرته

به نظر من اره چون ادم میترسه ناخن بچه بگیره زخم شه سوهان دیگه راحت زخم هم نمیکنی

سوال های مرتبط

مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان دونه🥰 مامان دونه🥰 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان آقا لیام😍💙 مامان آقا لیام😍💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مامان نی نی مامان مامان نی نی ۷ ماهگی
مامان لارا🦋 مامان لارا🦋 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وششم بارداری