۵ پاسخ

من بعداز واکسن چهار ماهگیش با سرلاک برنج شروع کردم البته با نظر دکترش

من امروز شروع کردم با حریره بادام

من از ۴ ماه با دستور پزشک شروع کردم فقط هم فرنی با ارد برنج

من پایان شیش ماه میخوام شروع کنم

۵.۵ ماه ب بعد
هرچه ب ۶ماه نزدیکتر باش بهتر

سوال های مرتبط