سلام عزیزم جواب منو ندادی گلم
منم تهدید به زایمان ژودرسم
بچه هات الان همه چیشون خوبه
ترو خدا جواب بده
چند هفته بودی چند روز تو ان ای سیو بودن
میشه جوابمو بدی تا دلم آروم بشه
بعدش شیردهیه ک هی باید بخوری ولی بعد چند ماه اوکی میشه
شکمتو باید از اول میبستی الانم ببند
ورزش های سبک بکن اوایل
من فقط شکم و پهلو میزدم چون رو اون ناحیه خیلی حساس بودم ولی کلا لاغر شدم
تو مرحله ای هستم هنوز شبیه شرکم منتظرم بزام بعدش دهنخودمو سرویس کنم تا لاغر شم🥹😂
دوقلو هارو طبیعی اوردین؟سخت نبود؟فوبیا هروزم همینه ک دهانه رحمم بازشه بگن دوتا رو طبیعی بیار🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.