ولله دوست من انسولین میزد. یهفته پیش زایمان کرد ۲/۵کیلو بود یذره..... بنظرم اصلا نمیشه واسه همه یه نسخه تجویز کرد
من فقط سری اول آزمایش دادم ناشنا نه یکساعت بعد محلول که خوردم بالا بود بعد اون رژیم داشتم هی آزمایش دادم کنترل میکردم هی آب بچه میرفت بالا ولی خداروشکر ۳۸ هفته زایمان کردم بچمم۳۷۰۰
ربطی نداره برا یکی درشت میشه برا یکی ریز
من دیابت داشتم ولی بارژیم رعایت میکردم دخترم ۲۷۰۰ بود
من دیابت کنترل شده با رژیم داشتم توی بارداری فقط
بچم ۴۰۷۰ بود
تپل...
خواهرزادم ۴۵۰۰ وزنش بود رفت NICU
به شدت تپل
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.