من نفهمیدم
مامانای دیابتی بچه های تپل به دنیا میارن یا ریز ؟

۷ پاسخ

ولله دوست من انسولین میزد. یهفته پیش زایمان کرد ۲/۵کیلو بود یذره..... بنظرم اصلا نمیشه واسه همه یه نسخه تجویز کرد

من فقط سری اول آزمایش دادم ناشنا نه یکساعت بعد محلول که خوردم بالا بود بعد اون رژیم داشتم هی آزمایش دادم کنترل میکردم هی آب بچه میرفت بالا ولی خداروشکر ۳۸ هفته زایمان کردم بچمم۳۷۰۰

ربطی نداره برا یکی درشت میشه برا یکی ریز

من دیابت داشتم ولی بارژیم رعایت میکردم دخترم ۲۷۰۰ بود

من دیابت کنترل شده با رژیم داشتم توی بارداری فقط
بچم ۴۰۷۰ بود

تپل...
خواهرزادم ۴۵۰۰ وزنش بود رفت NICU

به شدت تپل

سوال های مرتبط

مامان دخملم🎀💓 مامان دخملم🎀💓 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری