شیر بجوشو بزار سرد شه ن خیلی سرد ی جوری انگشتتو بزنی ولرم باشه بعد ماست تو یه ظرفی با شیر قاطی کن بریز تو مابقی شیر یه هم بزن بعدم درشو ببند یه پتو روش بنداز 2ساعت تایم بگیر تا ببنده
من شیر رو میزارم جوش بیاد
البته با پاستوریزه درست میکنم بخاطر پسرمم که بخوره
بعد برا دولیتر شیر دو قاشق ماست میریزم تو کاسه که به دما محیط برسه
شیر که جوش اومد خاموش میکنم میریزم تو ظرف خنک بشه به حدی که انگشتتو ده ثانیه نگه داری داخلش داغ باشه اما نسوزونه
بعد یه ملاقه از شیر به ماست میزنم هم میزنم از یه گوشه داخل شیرا میریزم
رو ظرف یه ابکش میزارم که اب نندازه ماست
یه پتو نازک میندازم روش و میزارم چند ساعت بمونه
بعد تکونم نمیدم به ظرف تو این مدت بعد چند ساعت امادس پتوشو برمیدارم یه دپساعت تو محیط باشه
بعدم میزارم یخچال تا دو روز دست نمیزنم بهش که جا بیفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.