چه علائمی هفته نهم دارین عزیزان ؟ 🤔

۴ پاسخ

هیچی نمیتونم بخورم و بی حالم و معده درد دارم

ضعف و بی اشتهایی

من هیچی چند وقت پیش تهوع خفیف داشتم فعلا فقط سردرد و سینه درد

هیچی فقط ضعف میکنم

سوال های مرتبط

مامان صُهِیبَ👼💙💙. مامان صُهِیبَ👼💙💙. هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان کسوکارمم😍💙 مامان کسوکارمم😍💙 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیستم بارداری
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 هفته نوزدهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته یازدهم بارداری