#فرزند پروری #پوشک

تصویر
۸ پاسخ

برو قشنگ وسایل بخر حتی شده تو خونه خوش باشین

یسریا میگن پارک ها بسته اس
ما ام موندیم بریم یا ن

ولش کن مگه حتما باید بیرون برین؟ تو خونه بمونین

ماهم میریم خونه مادر بزرگم اونجا تو خونه یا نهایت میریم تو حیاط میشینیم

ما ک مجبوریم تو حیاط بمونیم

توی حیاط خونه
یا یکی دو ساعت برید پارک محلتون

اصلا برنامه نچیدیم هنوز
فک نکنم‌جایی بریم

الهی بگردم براتون

سوال های مرتبط

مامان خوشمزه هام 🍭🍯 مامان خوشمزه هام 🍭🍯 ۲ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۲ سالگی
مامان رایان مامان رایان ۲ سالگی
مامان آریانا💕🧚‍♀️ مامان آریانا💕🧚‍♀️ ۲ سالگی
مامان آریانا💕🧚‍♀️ مامان آریانا💕🧚‍♀️ ۲ سالگی
مامان آریانا💕🧚‍♀️ مامان آریانا💕🧚‍♀️ ۲ سالگی