۳ پاسخ

م عزیزم روی گونه تاثیر نداره ی مرور هرچی سن بره بالاتر خط بین پشت لب و گونه عمیقترمیشن ک بافیلر قابل رفع هست اون ازبین میره صورت جوونتروشادابترمیشه من مادر دوستمو دیدم واقعا خوب شده بود البته اگه کمه اصلا نزن چون زیاد نتیجه نمیبینی ب مرور بیشتر ک شد بزن اگه صورتت چرب یاخشکه ابرسان مخصوص پوستتواستفاده کن تاثیر میزاره واقعا

من معمولا هرکی دیدم خوب شده بود

خاهرم زده بود خوب شده بود

سوال های مرتبط

مامان ✿ عسل ✿🍯 مامان ✿ عسل ✿🍯 ۳ سالگی
مامان پسر خوشگله مامان پسر خوشگله ۳ سالگی