خدا بهتون صبروتوان بده واقعا استراحت مطلقی بودن سخته
منیه روز بیرون نرممیمیرممم روحیم داغونمیشه
یا روکارای خونم حساسم هرروز تمیز میکنم
ایشالله این روزاتون تموممیشه عزیزمممم
منم مثل شما استراحتی بودم از اول تا الان ولی میدونم که روزهای خوبی در انتظارمونه
منممممممم🥴هر روز گریع میکنم خونه خودمم آپارتمانیه فقط از پنجره بیرونو نگاه میکنم کاش سریع بگذره😣
من دقیقا از آخرای شش شدم استراحت مطلق برنامه فیلمجو نصب کردم شب وروز فیلم میبینم تا الان که دو روزه رفتم ماه نهم تنها جایی رفتم دکتر بوده دبگه هیچ جا نرفتم گذاشتم یک روز قبل زایمانم برم بقیه وسایل بچه ام بگیرم
آنقدر تو این وضعیت بودم به بوی خونه ویار دارم، همش دارم پتو و روبالشی هارو میشورم چون بنظرم بوی خونه و بوی آدم گرفتن 😭
فک کنم چون همش خونه ام و رو تخت اینجوریه
کتاب بخون فیلم ببین بنویسسس با نی نی حرف بزن در مورد بچه داری بخون 😐😁😂
وااای منم روانی شدم
اخ اخ منم خونم شبیه خونه کولی ها شده دلم میخواد یه جارو برقی اساسی بزنم همه جارو بشورم ولی وسط پذیرایی جا انداختم فقط دراز کشم ازاین ور میرم رو مبل میخوابم دوباره میام تو جام دراز میکشم😭
الهی ک بچه ات و صحیح و سالم بغل میکنی خستگی این روزات به چشمت نمیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.