۶ پاسخ

دختر خواهرم ۴ ماهشه هنوز سایز ۱ میپوشه سایز بچه ها متفاوته چرا اینو متوجه نیستین

خواهرم دو بسته ۴۰ تایی مولفیکس سایز یک گرفت . بچش سه کیلو هست الان ۲۳ روزشه بچش . میگه سایز یک کوچیک شده ولی مجبوری یک استفاده کنم اخراش تا تموم بشه بعد سایز بزرگتر . و میگه مولفیکس قدیم خیلیییی خوب بود الان نم میزنه . منم باردارم میگه مولفیکس زیاد نخری

من فعلا چهار پنج بسته بیست تایی مولفیکس گرفتم دوتا بسته هم سایز دو البته اون یکیش چهل و چهار تاییه باز نمیدونم چجوری مصرف میشه فعلا بقیه رو گذاشتم به دنیا بیاد

همه بچه ها مث هم نیستن پی پی کردناشون من سرمهدیس دوبسته تعداد بالا گرفتم تا یک ماهونیم هم استفاده کردم براش

تا یک ماهگی بر طبق تجربه هر بسته بزرگ یک هفته مصرف میشه من ۴ بسته خریدم

تا یک ماهگی

سوال های مرتبط

مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان آقا کیان 🥰😍 مامان آقا کیان 🥰😍 ۱۲ ماهگی