بچها میگم میشه قلیون بکشم‌تو شیردهی؟

۱۰ پاسخ

نکش اگ بچت برات مهمه شیر پاک سالم بخوره

مواد سمی از طریق شیر میرسه بهش

الان همه دکتر میشن واست😅

خیلی واجبه؟
نکشی دنیابه آخرمیرسه؟

عقل خودت چی میگه ؟ 😑😑

من میکشممم تا بره حامله نمیکشیدم الان نیکشم ربطی نداره دختر عمو من دخترش ۸ ماهشه شیر خودشم میخوره قیلونم میکشه

آره بابا بکش منکه میکشم شیرمم میخوره، مامانم همه می‌کشیدن، اینا همه حرف

من سیگار میشم شیر هم میدم

اگه میخوای بکشی باید شیر خشک بدی، اگه هم شیرخشک ندی باید مقدار طولانی بعد از کشیدنت بگذره و بعدش شیرت رو کامل بدوشی تا مواد سمی خارج بشه بعدش بچه رو شیر بدی، اما طفلک کوچیکه هنوز دلت میاد طولانی گرسنه بمونه؟ 🥲

ن دختر خوب میگن شیر بد مزه میشه

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای ۶ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۱۳ ماهگی
مامان معجزه مامان معجزه ۶ ماهگی
مامان آریا🐣 مامان آریا🐣 ۸ ماهگی
مامان ماهلین و نلین💕 مامان ماهلین و نلین💕 ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۳ ماهگی