مامانا پوشک بچه سایز چند بخرم که نگه دارم ؟

۶ پاسخ

من بچم که دنیا اومد ۱ براش بزرگ بود صفر گرفتم سایز بود

من ۲ و ۳ خریدم
یه بسته هم ۱ خریدم

اصلن صفر نگیر

من دو بسته سایز صفر گرفتم
۳بسته سایز ۱
۲بسته سایز ۲

یه بسته صفر بگیر
دو سه تا سایز ۱
سایز ۲ بیشتر بگیر

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان ملکه🩷🩷🩷 مامان ملکه🩷🩷🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد