۳ پاسخ

برای دختر من قبلا فاموتیدین داده بود زیاد اثر نکرد
الان اس امپرازول ۱۰ و شربت موتیس میدم

اس امپرازول ٥.

برای دختر من شربت فاموتیدین و کیدیزول داد
عالی بود

سوال های مرتبط

مامان نون خامه ای🩷🧁 مامان نون خامه ای🩷🧁 ۱۱ ماهگی
مامان گندم مامان گندم ۹ ماهگی