خانما شما مولتی و د۳ و اهن چه زمان هایی میخورین

۱۲ پاسخ

مولتی قبل ناهار
د ۳ بعد ناهار
اهن قبل خاب

من سر خود مولتیمو قطع کردم
چون تو اکتی ناتال درصدی فولیک اسید هست
فولیک اسید زیادیش بیش فعالی میاره
من تا ۱۵ هفتگی طبق نظریه دکتر ! فولیک اسید پنج میخوردم
دیگع متوجع ک شدم اکتی ناتال فولیک اسید داره نخوردم

ولی آهن قبل خواب
بعدشم چای و شیر نبایذ بخوری

من مولتی ویتامین و اهنو همشو بعد صبونه میخورم چون یادم میره یه دختر کوچولو دارم حواس واسم نزاشته🥹

دکترم بهم گفت
مولتی و ویتامین د۳ رو بعد از صبحانه بخورم
آهن رو قبل خواب

مولتی از اول بارداری نتونستم حتی يمي بخورم
د3 هم دکتر نداد
آهن وقبل خواب وقبل بعدش اصلا لبنیات مصرف نمیکنم
بجاش لیدی میل میخورم

مولتی بعد صبحونه
دی بعدناهار
اهنم قبل خواب

قربونتون ممنونم 🩷

د س روز ها آهنگ دوساعت بعد شام اونم دوتا

آهن آخر شب
د ۳ با ناهار
مولتی بعد از صبحانه

مولتی بعد از نهار د3صبح آهن شب میخورم

اهن صبح د 3 با ناهار

اگ اشتهات خوبه مولتی نخور ک الکی چاق میشی

سوال های مرتبط

مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۳ ماهگی