امگا و اسپرین ندارم من
آهن ، د ۱۰۰۰، سفکلسیم ۴۰۰
ویتامین دی و آهن استفاده میکنم
چنتا قرص به قرصای خودت اضافه کن😮💨😂بشه قرصای من
من همه رو میخورم ب جز مولتی ویتامین و کلسیم چرا بهم نداده پس🫠🫠🫠🫠🫠🫠
تازه امگا هم اضافه شد
منم همرو میخورم
من فقط آهن و کلسیم
امگا۳رو باید کی مصرف کنیم ؟
منم همه اینارو میخورم ب اضافه لووتیروکسین
من همه اینا رو میخورم بجز آهن
آسپرین چرا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.