من شب دوم سوم شروع کردم یواش یواش خوابیدم زیر شکمم پتو گذاشتم دیگه راحت نبود ولی بدم نبود
من از روز اول توی بیمارستان خوابیدم
ولی خیلی درد داره
ولی اگر میخوای به بچه شیر بدی چاره ای نداری به پهلو بخوابی ولی طاق باز خیلی دردش کمتره
من از روز ۴. و ۵ تونستم
من تو بیمارستان خوابیدم
منکه نمیتونم🥲
خودت نمی توانستی یا دکتر گفت بود
از روز اول خوابیدم🥲
نه اصلان
من تا بیست روز نمی تونستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.