۱۲ پاسخ

تند تند شیر بده زیاد گرمش نکن فقط خواهشا به بچه هیچی نده نه ترنجبین نه شیرخشت...نه چیز دیگه ی ببرش دکتر

تیناااا زردی دارع وریا💔🥹 اگر خیلی شدید شه بستری میکنن نگران نباش
باید بری زیز نظر دکتر

پسر من ۱۳بود تندتند شیر بده دفع کنه با یه قطره نئونایسر که همون شیر خشت.هرچی بیشتر ادرار مدفوع دفع کنه بهتره

دسگاه زردی رو بیار 2 روز بزار زیرش
زوود میره

زود زود شیر بده که زود زود پی پی کنه

زردیش رو چند بود؟

نمیدونم شنیدم میگن ی قطره آبلیمو بچکونی تو دهنش سریع خوب میشه

اگر زیر ده هست زردیش فقط تندتند بهش شیر بده دفعش زیاد شه وگرمش نگیر هیچی خوردنی بهش ندی وخودتم نیاز نیست چیزی رعایت کنی چون ربطی به تغذیه مادر نداره اگه بالای ده هست دستگاه بگیر بیارخونه

اول آزمایش بده ببین چنده بعدشم بزارش تو دستگاه

من بردم دکتر بهم شربت داد
خودمم تو خونه ترنجبین دم میکردم یذره بهش میدادم زردیش بعد ۵-۶ روز خوب شد

فقط شیر خشک نده من خیلی اشتباه کردم دیگه شیرمو نخورد و خشک شد

ببر دکتر قطره میده

سوال های مرتبط

مامان آنیا مامان آنیا روزهای ابتدایی تولد
مامان سفیدبرفی°🖇️💓° مامان سفیدبرفی°🖇️💓° ۹ ماهگی