مامانا کیا سزارینی هستن
من سزارینیم چون بچه اولم سز....

۱۲ پاسخ

منم به انتخاب خودم سزارینم انشالله ولی مثه سگ میترسم😂😂

منم زایمان دوم و سزارین

منم😬از این شرایط انقد نمیترسم ک از اتاق عمل میترسم

منممم

منم سزارینم😍

منم سزارینیم

من اولین بارداریمه و فقط سزارین میخوام

من بین طبیعی سزارین موندم 🥺

منم سز

منم سزم🫠

منمممم

منم همینم

سوال های مرتبط

مامان معجزه قشنگم مامان معجزه قشنگم هفته بیست‌وهفتم بارداری