۱۲ پاسخ

من از۲۰هفته ورم کردم گاهی کمتر میشه گاهی بیشتر

سلام من امروز ورم دارم

شکر خدا ورم ندارم اصلا

شروع ۸ ماهگی

از۳۳هفته

من تازه امروز پاهام جزیی ورم کرد

۳۳ هفته

من که خداروشکر تا الان اصلا نداشتم ایشالله از این به بعد هم نباشه

من حاملگی اولم از ۳۴ به بعد ورم کرد

ورم چیز خوبی نیست نشانه یه مشکله

بنظرتون ورم ازجیه خواستم برم دکتر تعطیله امروز وفردا

مبارک حضوری گرفتی یا سایت

سوال های مرتبط

مامان 🩵آقا هامین🩵 مامان 🩵آقا هامین🩵 ۸ ماهگی