۵ پاسخ

بستگی به بدنت داره ایرانیش نخر ب گ ا میده اعصاب وروان رو خارجی بخر..امابخاطر اجبار فرزند اوری شنیدم. خارجیش کمتر تو دسترسه وایرانیش هم میگن دوزش رو کمتر کردن ... بنظر من ک ا ن دوم بهتره چون ایناهمش هورمونیه

لویتود

دزولست خوبه

من۳ساله قرص دروسبلا میخورم ن عوارض چاقی نه عصبی شدن رو نداشتم خیلی ام راضی ام

من یه مدت سیبل میخوردم خوب بود

سوال های مرتبط

مامان گلابی🍐 مامان گلابی🍐 ۳ سالگی
مامان آقاحسین🧿♥ مامان آقاحسین🧿♥ ۳ سالگی