بستگی به بدنت داره ایرانیش نخر ب گ ا میده اعصاب وروان رو خارجی بخر..امابخاطر اجبار فرزند اوری شنیدم. خارجیش کمتر تو دسترسه وایرانیش هم میگن دوزش رو کمتر کردن ... بنظر من ک ا ن دوم بهتره چون ایناهمش هورمونیه
لویتود
دزولست خوبه
من۳ساله قرص دروسبلا میخورم ن عوارض چاقی نه عصبی شدن رو نداشتم خیلی ام راضی ام
من یه مدت سیبل میخوردم خوب بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.