باید ۸ تا ۱۲ ساعت ناشتا باشی، بعد میری آزمایشگاه ازت خون و ادرار میگیره بعدش یه شربت بهت میدن میخوری. بعد از اون به فاصلهی ۱ساعت یکبار ازت خون میگیرن.. یعنی کلا میشه ۴ بار.. خلاصه که ۴،۵ ساعتی تو آزمایشگاهی.. بینشم فقط آب اجازه داری بخوری
برای اینکه قند و دیابت رو چک کنن این آزمایشو میگیرن
از ۲۴ هفته تا ۲۸ هفته معمولا مینویسه دکتر. ولی بهتره ۲۴ هفته بدی که اگه خدای نکرده مشکلی بود آسیبی نبینه بچه و سریعتر بررسی بشه
کسی انجام نده چی میشه
ازمایش قند چند مرحله ای
آزمایش قند سه مرحله ای
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.