آزمایش گلوگز چیه ؟

۴ پاسخ

باید ۸ تا ۱۲ ساعت ناشتا باشی، بعد میری آزمایشگاه ازت خون و ادرار میگیره بعدش یه شربت بهت میدن میخوری. بعد از اون به فاصله‌ی ۱ساعت یکبار ازت خون میگیرن.. یعنی کلا میشه ۴ بار.. خلاصه که ۴،۵ ساعتی تو آزمایشگاهی.. بینشم فقط آب اجازه داری بخوری
برای اینکه قند و دیابت رو چک کنن این آزمایشو میگیرن
از ۲۴ هفته تا ۲۸ هفته معمولا مینویسه دکتر. ولی بهتره ۲۴ هفته بدی که اگه خدای نکرده مشکلی بود آسیبی نبینه بچه و سریع‌تر بررسی بشه

کسی انجام نده چی میشه

ازمایش قند چند مرحله ای

آزمایش قند سه مرحله ای

سوال های مرتبط

مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۳ ماهگی
مامان نور مامان نور ۵ ماهگی
مامان شایان👶 مامان شایان👶 ۵ ماهگی
مامان پفیلا👶👸🐇 مامان پفیلا👶👸🐇 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نیکی 🤍 مامان نیکی 🤍 ۱۱ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نخود مامان نخود هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سامی🍓 مامان سامی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دیارا 🧚 مامان دیارا 🧚 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🩵دایان🩵 مامان 🩵دایان🩵 ۸ ماهگی