باید شیر دادن و قطع کنید عزیزم
عزیزم از شیر بگیر خوب نیست برای بچه.
شیر خشک کم کم جایگزین کنین برید پیش متخصص اطفال ک شیرخشک معرفی کنه هم ب بچه بسازه هم توی این شرایط گیر بیاد داروخانه ها
عزیزم بچه اولتو سزارین بودی؟
خب الان شما دیگه هورمونات مرتب نیست بهتر بود از شیر بگیریش بعد
باید شیر خودتون قطع کنید چون طعمش بد شده بخاطر بارداری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.