طبیعیه همش بغض دارم و دوس دادم گریه کنم؟

تصویر
۹ پاسخ

بخاطر هوروناست

آره عزیزم طبیعی هست

من نمیدونم چی شدم ک حتی گریمم نمیاد

خیلی طبیعیه

این روزا حال همه بده 🥺🥺

اره عزیزم کاملا طبیعه

منم چنتا تاپیک قبلم همینو پرسیدم 😭

وای من دیشب داغون بودم امروز عین خیالم نیست امان از هورمونا

اره😭😭

سوال های مرتبط

مامان زینب مامان زینب روزهای ابتدایی تولد
مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 مامان 👦🏻👧🏻🤰🏻 هفته چهلم بارداری