طبیعیه
بخاطر تغییرات هورمونیه گلم
جلوی احساساتت رو نگیر
برای نی نی توضیح بده که نیاز داری خودت رو خالی کنی
بچت دختره
چون دختر کوچولوت خىلى لوسه نترس طورى نىست خوب مىشى
خودتو نگه داری بدتره
عزیزم اصلا مانعش نشو،یکم گریه کن آروم شی بعد پاشو چندتانفس عمیق بکش دوش بگیر ی نوشیدنی بخور کتاب بخون حسابی سرحال میشی
گریه استرسس کم میکنه یه بار گریه مشکلی نیست، این گریه اگر برای تخلیه استرس باشه مشکلی نیست، البته برای هورمون ها هم هست
طبیعیه بخاطر هورمون هاست
جوش و استرس بده گریه نه
بنظرم رو احساساتتون درپوش نزارید گریست دیگع برای بچه ام ضرر نداره بغض بدتره تیروییدتون درد میگیره پس اشک بریزید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.