۸ پاسخ

طبیعیه

بخاطر تغییرات هورمونیه گلم

جلوی احساساتت رو نگیر

برای نی نی توضیح بده که نیاز داری خودت رو خالی کنی

بچت دختره

چون دختر کوچولوت خىلى لوسه نترس طورى نىست خوب مىشى

خودتو نگه داری بدتره

عزیزم اصلا مانعش نشو،یکم گریه کن آروم شی بعد پاشو چندتانفس عمیق بکش دوش بگیر ی نوشیدنی بخور کتاب بخون حسابی سرحال میشی

گریه استرسس کم میکنه یه بار گریه مشکلی نیست، این گریه اگر برای تخلیه استرس باشه مشکلی نیست، البته برای هورمون ها هم هست

طبیعیه بخاطر هورمون هاست
جوش و استرس بده گریه نه

بنظرم رو احساساتتون درپوش نزارید گریست دیگع برای بچه ام ضرر نداره بغض بدتره تیروییدتون درد میگیره پس اشک بریزید

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم🐣🦋 مامان تو دلیم🐣🦋 هفته بیست‌ویکم بارداری
فسقل فسقل قصد بارداری