نمیدونم چرا حس گریه دارم

۱۱ پاسخ

بخاطر هورموناته.

گریه کن عزیزم بعدش خیلی انرژی خوبی میگیری

اره منم پری روز واسه ی چیز الکی نشتم خیلی گریه کردم ولی انقد سبک شدم

😐🌝😐

منم همین طور دلم گریه می خواد

خیلی خیلی بده

فک کنم طبیعیه منم اینجوریم🥲

آهنگ شاد بزار

وای گفتی صورتم خیس خیسه 🥲🥲🥲

منم امروز همینجوری بودم خیلی شدید

🚶🏻‍♀️🚶🏻‍♀️😑

سوال های مرتبط

مامان سورپرایز مامان سورپرایز هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان تو دلی😍 مامان تو دلی😍 هفته شانزدهم بارداری
مامان دوقلوها 😍😍🤲 مامان دوقلوها 😍😍🤲 ۱ ماهگی