منم تا هشت هفته قلبش نمیزد نگران نباش زود سنودادی ایشالا هفته بعد قلبش میزنه
زودرفتی بزار 8هفته به بعد برو
برای منم دو هفته با سونو تفاوت داشت گریه نداره که
زود رفتی هنوز وقت دارع برا تشکیل قلب
هفته دیگه اش نرو بزار دو هفته بگذره بعد برو ایشالا که قلبش تند تند داره میزنه 😍
الان دقیق از روی پریودیت چند هفته و چند روزی؟
خیلی با هفته سونو تفاوت داره؟
رشد جنینت متوقف شده متاسفانه
خب ۶ هفته زوده برا تشکیل قلب
باید ۸ هفته بری
زودرفتی نگران نباش تو این هفته با سونو شکمی دیده نمیشه با واژینال مشخه تا ۹ هفته وقت داره اروم باش عزیزم
برای منم اولش فقط ساک بود حتی جسم زرده رو هم ندید بعد گفت دوهفته دیگه بیا دوهفته بعد رفتم تشکیل شده بود نگران نباش
عزیزم منم هفته 6 رفتم ساک بود ولی هنوز قلبش تشکیل نشده بود
هفته 8 رفتم تشکیل شده بود
برا همه که 6 هفته تشکیل نمیشه
منم ۶ هفته رفتم قلب تشکیل نشده بود بعد دو هفته رفتم اوکی بود. شماهم دو هفته دیگه برو اصلا استرس نداشته باش انشالله همه چیز اوکیه
بخاطره همینه میگن زود نرید سونو بیشتر استرس و ناراحتی میکشید انشالله ک تا هفته بعد تشکیل میشه
دکتر به من گفت ۸ هفته برو سونو قلب
غصه نخور چیزی نیست انشالله هفته بعد میری قلبشم تشکیل شدهع
زود رفتی آخه معمولا هشت هفته تشکیل میشه
خب زود رفتی عزیزم اصلا غصه نخوری
عزیزم معمولا ۸ هفته دیگه تشکیل میشه
قلب هفته ۸ معمولا تشکیل میشه
تا هشت هفته جنینی بوده ک قلبش تشکیل بشن هنو ک زوده گلم فولیک اسید و ویتامین دی بخور
منم ۶ هفته رفتم واس سونوی قلب سونو کرد بهم کفت برو دوهفته بعد بیا دو هفته دیگه رفتم قلبش تشکیل شده بود بهم نشون داد نگران نباش عزیزم
عزیزم نگران نباش زود رفتی انشالله هفته آینده همش تشکیل شده
بابازوده هفته دیگه برو توکل بخدا میشنوی ضربان قلبشو
غصه نخور ایشالا تشکیل میشه
سیب بخور
خرما
به
توکل به خودش عزیزم♥
هنوز وقت داری واسه تشکیل قلبش تا ۸ هفته صبر کن
خب صبور باش ان شاالله هفته ی بعد قلب داره😍
خب عزیزم 6هفته5روزته تا10هفته وقت داری گریه نکنیاااا بچه گناه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.