عزیزم من ده کیلو کاهش وزن داشتم تو بارداری بخاطر ویاررشدید بعد زایمان بهتر شدم ولی همچنان هس تهوع و غذا نخوردن شصت و دوروز از زایمانم میگذره و خیلی ازین بابت ناراحتم ک چرا هنوز ب حالت قبل بارداری برنگشتم 😭😭
من با اینکه زایمان کردم تا حدی خوب شدم
ولی از ی بوهایی ک شدید بدم میومد بازم بدم میاد مونده برام
منم همین طور بودم بعداز زایمانم حالم خوب بود و همه چی میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.