چالششششش
سلام مامانا اسم پسراتون چیه؟

۳۱ پاسخ

محمدحسین

فرسام🩵

باراد 🩵

پارسا
طاها

یاسین 🥹🩵

آقا آریا

آرن میزارم

پسر اولم آقامحمد،این فسقلیم خدا بخواد میزاریم علیهان ❤️🥰😘🥹

آریو یا رادوین
ولی‌نمی دونم کدوم😬

ما میذاریم اقا نیهاد😋

کیان💙😍

من امیر عباس الیاس و تو دلی آریو

اسم پسر من آیهان دومی موندم چی بزارم

انشالله
آقا آرسین

میخوام بزارم محمد

من یا راسان. یا رامان
باباش میگه محمد امین

اولی مهدی یار گذاشتم دومی‌رو علی میزاریم

من اگر نینیم پسر بود میزاشتم حسین یا ایلیا وای خدا ، نعمت دختر بهم داد 🥰🫶🏻

من احتمالا حامی 🥹

به امید خدا ،آکای🥺💙

میران

رادوین😁

علیرضا میزاریم

امیرعلی میزارم

ندارم ولی اگه داشتم
محسن
هانی
کمیل

مهدیار

نظر بدین اورهان یا سینا؟؟؟

میخوام بزارم آرتا🥹💙

پسرم چهار سالشه امیر ارسلان
تو دلیم. صداش میزنم امیر محمد

می‌خوام بزارم مهدیار

رادوین

سوال های مرتبط

مامان اراد مامان اراد ۸ ماهگی
مامان آقا آروین مامان آقا آروین ۱ ماهگی
مامان یزدان👼🩵 مامان یزدان👼🩵 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد ۸ ماهگی
مامان آیلین😍آراد مامان آیلین😍آراد ۱۱ ماهگی
مامان شایانم🫶🏻🥹 مامان شایانم🫶🏻🥹 ۱۲ ماهگی