خانوما این چه ازمایشیه باید ناشتا باشم ؟

تصویر
۱ پاسخ

بله عزیزم قند خون ناشتا داری باید ناشتا باشی بقیشم چربی اسید اوریک و تیروئید و این چیزاس

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس هفته سی‌ام بارداری
مامان آرتا مامان آرتا ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌ام بارداری