۶ پاسخ

سیتر یزین

سیتریزین

وای ننه اول چشم بود بعدش دست پا دراورده این 🧿🧿

عزیزم واسه آبریزش اسپری بینی تو هر سوراخ بینی یه پاف بزن عالیه سریع قطع میشه. قطره بینی هم خوبه دو قطره تو هر سوراخ بینی بزن

فقط آبریزش داره بهونه هم میگیره

اگه فقط ابریزشه هیچی نده اگه علایم دیگه ایی نشون داد دارو بده .. فقط با یه ابریزش دارو دادن خوب نیست

سوال های مرتبط

مامان عشق کوچولو مامان عشق کوچولو ۲ سالگی
مامان هیراد مامان هیراد ۲ سالگی