وقتی ناشتا از خواب بیدار میشی بیسکویت ساقه طلایی بخور خیلی خوبه
دکتر به من قرص جویدنی پپتی لاک داد، عالی بود، معده مو آروم کرد
فاموتیدین ۲۰ شما ک بارداری
گلم درک میکنم منم تا هفته ی ۱۰ داشتم الان خداروشکر بهترم تنها کاری میشه کرد اینه که چیزای اسید دار نخوری مثل گوجه،پرتقال،نوشابه،و...
صبح که از خواب پا میشی یه لیوان آب ولرم بخور، بعد غذا سریع دراز نکش ،وسط غذا آب نخور.
من تنها چیزی که حالمو خوب میکرد دوغ بود. دوغ بدون گاز نعنایی توام امتحان کن انشالله بهتر شی
فقط حواست باشه شربت لاکسی ژل فقط الومینیوم و منیزیوم باشه ! سایمتیکون نداشته باشه!
فقط پیاده روی جواب بود برا من ولی منم بخاطر شرایط نمیتونم بعد از هروعده برم پیاده روی🫠
منم اینجوری هستم دکترم گفت فاموتیدین ۱۰ بگیر بخور از وقتی میخورم بهترم
منم کلافه ام از اسید دیگه نمیدونم چه کنم😔شربت لاکسی ژل میخورم بعضی وقتا
فاموتیدین ۲۰ قبل صبحانه و شام نیم ساعت
نمیتونی بدون تجویز دکتر هر چیزی رو بخوری عزیزم بارداری اخه
بیسکوئیت چند غله بخور سیر نگهت میداره
دکترت برات شربت ننوشته؟
شیر سرد بخور اب رو اتیشه
بعد از خوردن غذا پیاده روی برو اصلا اسید معده آن بالا نمیزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.