خنما میگم من امروز روز ۵ سرکلاژم بود لخته قهوه ای میبینم
عادیه دیگه؟؟بارداری

۴ پاسخ

تا یه هفته طبیعی هست عزیزم

شیاف پروژسترون استفاده کن

عادی ک هست ولی به دکتر حتما بگو یا پیش ماما برو حتما

دکتر من گفته بود تا سه روز عادیه
بعضیا ممکنه بیشترم بگن عادیه بستگی داره دکترت بهت چی گفته

سوال های مرتبط