۴ پاسخ

من تهرانم بعد چندروزی که اومدم امشب صدای جنگنده ها اومد

تهران همین چند دقیقه پیش انفجار و جنگنده بود

اگه جایی که هستین امنه و صدا نمیاد اصلا نیا.... تهران اوضاع خوب نیست

منم یه ماهه خونه مامانمم دلمم برای خونم تنگ شده ولی فعلا نمیرم همینجا خونه اجاره کردم تا اوضاع آروم بشه از فردا باید برم خونه اجاره ای باید تحمل کنیم تازه ما فقط یه انفجار بود تو شهرمون که همه زدن بیرون

سوال های مرتبط