خانما ٣٧هفته و ٢روز بچه میره دستگاه؟

۶ پاسخ

نه منم قراره دکترم برام ۳۷هفته ختم زایمان کنه

بچه من 37هفته دنیا اومد خداروشکر دستگاه نرفت

میخای زود درش بیاری؟؟ بخاطر شرایط؟

احتمالش خیلی کمه از ۳۶ هفته کامله

فکر نکنم من ۳۵ هفته ام دیدم که نرفت

برای من که نرفت

سوال های مرتبط

مامان مامان آرتا مامان مامان آرتا ۷ ماهگی
مامان نهال و امیرحسین مامان نهال و امیرحسین ۶ ماهگی
مامان جیگر گوشه😍 مامان جیگر گوشه😍 ۱۴ ماهگی