کاملا متوجه ام
خیلی سخته دست تنها
پسرا تو این سن شیطون و حرف گوش نکن میشن
منم همیشه خستم
دقیقا پسر من مشابه پسر توعه فوق العاده شیطون و اذیت کن، با این تفاوت که خوابش خوبه گرچه با دردسر می خوابونیمش، منم نمیدونم نیاز هست ببریم پیش مشاور یا اینکه عادیه؟ آخه اکثرا تو گهواره میگن بچه هاشون همینطورن ولی من تو اطرافیانم مث پسر خودم اصلا ندیدم
خستم همش میخواد از خونه بره بیرون بیرون هم بره هی اذیت بدو دنیالش میخواد وسایل بچه ها برداره اوناهم بزنش وسایل خودش قبول نداره . هی بگم اریا هاپو اومد یا میندازمت بیرون اذیت کنی از هیچ چیز نمیترسه هر جا برم همه خسته کلافه میشن هی مینالن
حق داری کاملا
با روانپزشک کودک در میون بذار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.