#نوزاد#پوشک#بارداری#شیر #نوزاد

تصویر
۵ پاسخ

من تو تهران دوتا آتلیه رفتم جفتشون خوب بودن
یکی فرزند پاک یکی کارنو عکسای پسرم عالی شد تم هم زیاد دارن

من تو رشت اوین و سولماز بردم خوب بود تم جدید تولدشونو نمیدونم ماه دیگه دخترمو میبرم سولماز

0900 986 1141
این آتلیه دوتا شعبه داره تو میرداماد و آجودانیه تولد لنا بردمش کارشون عالیه عکس لنا تو تاپیک قبلم هست

آتلیه هنر توو شهرقدس خوبه
کاراش خیلی خاصه

من کرج بلدم جای دیگه نمیشناسم

سوال های مرتبط

مامان Mohamad Parsa مامان Mohamad Parsa هفته چهلم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۲ سالگی
مامان رادوین مامان رادوین ۲ سالگی
مامان کوروش جان🫅🏻 مامان کوروش جان🫅🏻 ۲ سالگی