۳ پاسخ

منم از بس هله هوله میخورم میترسیدم نکنه وزن بچم کم باشه 31 هفته و 3 روز رفتم سونو وزن گفت 1781 وزنشه
توی گهواره هم دقیقا وزنشو همنقد زده بود

منم از همین میترسم 😂

خوب ۷۰۰گرم هم خوبه ناشکری نکن🤣

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد