۴ پاسخ

من بادی و شلوار خریدم .بادی ب نظرم بهتر از مانتویی هست.

به سلامتی عزیزم
ولی سایز ۰واقعا کاربردی نداره
بعد دکتر من سر پسر گفت یه دماسنج ساده بزار دیوار دمای خونه ۲۵درجه باشه بچه چیزیش نمیشه

ببین گرم که هست بیرون ولی توی خونه هوا هوای متعادل برای ماست. در هر صورت بچه رو معمولاً کمی بیشتر از خودمون میپوشونیم. من همه رو سه تیکه گرفتم.زیردکمه رکابی و مانتو و شلوار

شما تو خونه کولر روشن نمیکنین ؟
آستین بلند استفاده میشه عزیزم

سوال های مرتبط