۱۲ پاسخ

تخمه و قهوه واسه چی؟ فقط میوه و شیرینی اونم فقط خانم ها میان برای احوال پرسی و دیدن بچه

ما فقط مثلا میوه و شیرینی و چای

چه جالب اولین باره میشنوم

وااای فکر کن از بیمارستان بیایی سرت خالی داغون یکی کنارت تخمه بخوره🤕🤕خوبه ما رسم نداریم چون خیلی بی اعصابم

هیچی 😂😂😂 برا چی بگیریم

آدم وفت نمیکنه کله شو بخاروونه بشینم تخمه قهوه بخوره🤣🤣🤣

قهوه وااای هر روز زندگیمو قشنگ میکرد😭😩😂😂😂

برای چی میگیرین؟ جالبه

اخی چه با مزه ... خوبه که بیان بشینن مراقب بچه باشن ادم بگیره بخوابه

این دو تا چرا 😨

تخمه و قهوه براچی؟ اونم چندکیلو

تخمه برایچی مگ فیلم سینمایی🤣

سوال های مرتبط

مامان معجزه الله💙 مامان معجزه الله💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 مامان 𝓓𝓮𝓵𝓼𝓪🎀 هفته سی‌وپنجم بارداری