روز موعود پریود شانسی بی بی چک زدم مثبت شد. رفتم بتا دادم اونم مثبت بود عزیزم
۱ روز بدونه هیچ علایمی به اسرار زیاد خواهر شوهرم بیبی چک زدم نمیدونم چرا اسرار داشت باردارم😂 زدم زد مثبت😂😁
من از اولش حس میکردم باردارم با اینکه یه بار بیشتر نزدیکی نداشتیم ولی به دلم افتاده بود پریودم که عقب افتاد مطمعن شدم ولی برا اینکه قبلا سقط داشتم با خودم لج کردم ۱۰ روز بعد از موعدم رفتم ازمایش دادم بتا ۱۳۰۰۰ بود دیگه مطمعن شدم
من چون تاخیر داشتم قبلا و تو فکر حاملگی نبودم(ناباروری داشتیم)بعد حدود ۲۰ روز تاخیر فهمیدم فقط خسته بودم
من خیلی افسردگی داشتم و میخوابیدم🤣
بعد دیگه خسته بودم شدید دیگه بعد ۶ روز تست زدم
من به بو حساس شده بودم
من علائمی نداشتم همینطور یروز مونده به موعدم زدم هاله انداخت
3روزبعدش مثبت شد
والا من مثه همیشه درد پریودی داشتم ولی پریود نشدم
پنج روز هم مونده بود به پریودم درد کشاله ران و سرگیجه داشتم تست زدم مثبت شد
ده روز تاخیر فهمیدم پسرم تو راهه
هیچ علایمی نداشتم بیبی چک منفی بود اما ازمایش مثبت شد
ی روز ب موعد فهمیدم علایمم درد شدید پریودی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.