۴ پاسخ

من ۲/۱۰۰ دنیا اومدم تا یک‌سالگی قشنگ وزن گرفتم
نگران نباش دختر

تو که هنوز معلوم نیست تا بچه از چله نیاد بیرون تغییراتش معلوم نیست

استرس نداره بچه هر ماه باید یک کیلو یا بیشتر وزن بگیره کمتر میگن خوب نیست

خودش بزرگ میشه مگه ماها بزرگ نشدیم من خودم ۴۱ هفته دنیا اومدم وقتی دنیا اومدم ۲۴۰۰ بودم مگه بزرگ نشدم چی

سوال های مرتبط