خانوما کیا زایمان طبیعی راحتی داشتن؟
ینی خیلی خیلی سخته؟

۶ پاسخ

من زایمان اول طبیعی بودم بدون هیچ دردی فقط معاینه کردن اذیت شدم این دومی نمی‌دونم 🙂😐

هردوش سخته بستکی به تحمل دردت وبدت خودت داره یکی ازطبیعی راضیه یکی ازسزارین نمیشه گفت کدوم بهتره

اکثرا انجام دادن دوستام خیلی راضی بودن ولی منم یکم ترس دارم

من زایمان اولم نسبتا راحت بود تا ببینم دومی چطور پیش میره

ایشالا ک هممون راحت زایمان کنیم

منم موندم فقط خدا کمکمون کنه

سوال های مرتبط

مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق ۱۰ ماهگی
مامان سیدحسین مامان سیدحسین روزهای ابتدایی تولد