نهه اتفاقا بچه با قند و آب شیرین رشد نمیکنه با مواد مغذی و پرتیین وزن میگیره، البته بجز قضیه ژنتیک
اگر تغذیه خوب و کامل داشته باشی نینی تپل میشه گلم
من قند نداشتم ۳۶هفته زایمان کردم بچم ۳۷۰۰بود وزنش
ربطی به قند نداره ولی اگه کسی قند داشته باشه بچش چاق که نمیشه بیشتر میشه گفت پف میکنه
نه
اونایی که قند دارن بچه شون فقط چاقی کاذب میگیره
وگرنه خیلیا رو من دیدم قند نداشتن بچه هاشون به دنیا اومدنی ۳۴۰۰ یا۳۲۰۰ بودن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.