اونایی که قند بارداری ندارن بچشون لاغر میشه

۴ پاسخ

نهه اتفاقا بچه با قند و آب شیرین رشد نمیکنه با مواد مغذی و پرتیین وزن میگیره، البته بجز قضیه ژنتیک

اگر تغذیه خوب و کامل داشته باشی نی‌نی تپل میشه گلم

من قند نداشتم ۳۶هفته زایمان کردم بچم ۳۷۰۰بود وزنش
ربطی به قند نداره ولی اگه کسی قند داشته باشه بچش چاق که نمیشه بیشتر میشه گفت پف میکنه

نه
اونایی که قند دارن بچه شون فقط چاقی کاذب میگیره
وگرنه خیلیا رو من دیدم قند نداشتن بچه هاشون به دنیا اومدنی ۳۴۰۰ یا۳۲۰۰ بودن

سوال های مرتبط

مامان لیوین🩷 مامان لیوین🩷 روزهای ابتدایی تولد