۵ پاسخ

دیگه باید خودش میوه بخوره پستونک برا شیش ماهگیه

من تا هشت ماهگی پستونک میوه خوری میدادم ازون به بعد یا رنده میکنم یا له یا مکعب کوچیک که خودش بخوره

نه دیگه دیره

نه دیگه
میوه رو بده دستش

من ک نمیدم الان دیگ میوه میدم دستش

سوال های مرتبط