سلام خانما
تب‌سنج بنظرتون چه مدلی چه برندی بگیریم؟!

۵ پاسخ

سلام شما فیبروم دارین قبل باردار شدن داشتین

سلام عزیزم خوبی فسقلیت چطوره دوباره رفتی دکتر؟

دیجیتالی بهتر برا بچه چون که همکاری نمیکنه

دیجیتالی بگیر
اون یکی ها باید بزاری کشاله رون یا زیر بغل میگن دقیق تر از دیجیتالیه ولی بچه همکاری نمیکنه یه جا ثابت نمیمونه

من از این لیزری ها میخوام بخرم راحت تره

سوال های مرتبط

مامان پسته پسر 👶 مامان پسته پسر 👶 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آقا علی 🩵🤰🏻 مامان آقا علی 🩵🤰🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری