سرکلاژ کردم بدجور درد دارم🥺

تصویر
۱۱ پاسخ

مگه سرکلاژ درد داره منم ۱۵ هفته انجام دادم تازه هماتومم دشتم اما اصلاااا در نداشتم 😒

چرا؟!منک اصلا درد نداشتم,۲۰هفته و ۴روز سرکلاژ شدم

هی خواهر منم سرکلاژ شدم 19 هفته زمین و چنگ میزدم از درد خیلی. دردش بد بود

همین که به کمر هستی این چندساعت بیشترین کشیدگی رو داره رحم.امروز کلا در‌د رو داری از فردا مثل درد پریودی میشه
پس فردا ان شاءالله بهتری

عزیزم سرویکست چند بود
من دیروز رفتم سونو ان تی طول و گفت ۳۳
جفت هم پایین بود
بنظرت سرکلاژی میشم؟؟
شما ان تی چطوری بودی

انشاالله این روزام به سلامتی بگذره ، نی نی قشنگ رو به خوشی بگیرید بغلتون

سرویکست چند بود؟

از فردا پسفردا دردت کمتر میشه عزیزم مایعات زیاد بخور

طول دهانه رحم مگ چقد بوده؟؟

انشالله زودی خوب بشی عزیزم
این روزا هم میگذره

اخیی بگردم 🥺 الهی ک این چند وقته زودتر برات رد بشه نینیتو سالم بغل کنی این دردارو فراموش کنی

سوال های مرتبط

مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی
مامان بمونه واسمون🩷 مامان بمونه واسمون🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیرعلی مامان امیرعلی ۱۰ ماهگی