شما هرروز فرنی ب بچه هاتون میدین؟؟

۱۴ پاسخ

نه

ن اصلا لب نمیزنه از شیش هفت ماهگی دیگ ندادم

من هر روز برا میان وعده بعدازظهر بهش فرنی سیب و خرما و مغزیجات میدم

نه پسر من کلا دوهفته فرنی خورد

هرروز ضرر داره دختر من هر روز میخوره اخه

نه چرا هرروز؟؟

هرروز نه ولی در هفته دو سه بار میدم معمولا صبحانه یا میانوعده

نه از اول نمیخورد به زور میدادم با بازی و مسخره بازی الان که اصلا

نههه اصلا

اصلا هیچوقت نخورد پسرم

نه تو هفته شاید یکبار بدم یا کلا ندم

نه دیگه کلا غذای خودمونو میدم

اصلا
شاید حتی ماهی یکبار

نه پسرم اصلاااااا نمیخوره تفش میکنه بیرون

سوال های مرتبط

مامان شاهان💙 مامان شاهان💙 ۱ سالگی
مامان گل پسر مامان گل پسر ۱ سالگی
مامان لِنا⭐️ مامان لِنا⭐️ ۲ سالگی
مامان میکائیل مامان میکائیل ۲ سالگی