۵ پاسخ

چرا انقد قشنگ مینویسی؟....🚶🏻‍♀️

🥲🥲🥲🥲💔

چرا اخه😭😭

قیقا منم فقط نگران اون لحظه ایم که بخوام با استرس چمدون ببندم

😭😭😭

سوال های مرتبط